Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeJezdzilem streetem wystrczajaco dlugo by wiedziec jak sie zachowuje. Pytam sie o streeta bo to glowny konkurent Z800 a nie speed triple. Dla speed tripla to Kawasaki Z1000 jest odpowiednikiem. Ja wybralem F800R nad street triplem poniewaz street to taka zabawka, taki rower. Ja jednak mimo moich 175cm wzrostu i 82 kg wagi wolalem F800R bo jest wizualnie wiekszym motocyklem mimo ze street triple ma nieco lepszy silnik. Mam jednakze gleboki sentyment do Kawasaki i chetnie sie dowiem jak sprawdzi sie on w konfrontacji do triumpha bo trampek swietnie jezdzi i to jest fakt. Zatem jesli Z800 nie bedzie odbiegal od street tripla to bedzie to wyjatkowo warty uwagi motocykl gdzy nadal uwazam ze japonczyki daja najwiecej motocykliscie radosci z jazdy przeliczajac to na wydane zlotowki. W ta ocene wliczam takze niezawodnosc japnskich sprzetow i cene oraz dostepnosc czesci. Przynjmniej Kawasaki nie denerwowalo mnie irytujacymi uwagami co do terminu serwisu jak BMW a wszystko procz elektroniki to co wymagane bylo do zrobienia podczas codziennej eksploatacji sam robilem i z Kawasaki to byla sama przyjemnosc ;)...
OdpowiedzJa tez jezdzilem Streetem dosyc duzo i nic poza Super Dukiem 690 nie bedzie jezdzic podobnie jak Street 675. Fizyki nie oszukasz. 190kg kontra 230kg w kawie robi swoje.
Odpowiedz